دل یا دلیل؟

خرید بک لینک
مدتیه ک هیچ دوست صمیمی ای ندارم

چون حوصله حرف زدن با کسیو ندارم...یعنی درواقع حوصله حرفای اونارو ندارم

تنها چیزی ک واسم مونده همین وبلاگه

دل یا دلیل؟...

ما را در سایت دل یا دلیل؟ دنبال می‌کنید

برچسب: دوست یابی,دوستت دارم,دوست دختر,دوست,دوست دختر یابی,دوست دارم,دوست داشتن,دوستی,دوست یابی تهران,دوستی ها, نویسنده: بازدید: 376 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 8:41

سلام امروز اخرین پست این وبلاگهاین وبلاگو از سال ۸۸ ک دوستیمو با میلاد شروع کردم داشتمخیلی وقتا خیلی چیزا توش نوشتمحدودا ۴ الی ۵ روزه ک رابطمه م رو با میلاد کات کردماز اول دوستیمون ادامه داشت تا ازدواج کنیمقرار بود قبل از سربازی نشون شیم اما ... کاری نکرداخر ماه سربازه و من نمیخوام دیگه بیشتر ازین منتظرش بمونماگر دوستم داشت ب وعده ش عمل میکردپس دیگه چ اهمیتی داره؟؟؟؟ جز اینکه من خرد شدم چیزی نموندمهم نیستاگراتفاقی افتاد میامو مینویسم اما اگر نیومدم بدونین ک کامل تموم شد در پناه حق دل یا دلیل؟...

ما را در سایت دل یا دلیل؟ دنبال می‌کنید

برچسب: تموم شد,تموم شدن امتحانات,تموم شدن رابطه,تموم شدم,تموم شد رفت,تموم شدن امتحانا,تموم شد بنیامین,تموم شد ترانه,تموم شد همه چی,تموم شد متن, نویسنده: بازدید: 360 تاريخ: چهارشنبه 24 شهريور 1395 ساعت: 14:13

امروز پدربزرگش فوت شد

دیگه شانس ازین بدتر ممکن نیست

۸ شهریور ۹۵

دل یا دلیل؟...

ما را در سایت دل یا دلیل؟ دنبال می‌کنید

برچسب: مرگ,مرگ ماهی,مرگ قو,مرگ یزدگرد,مرگ پدر,مرگ بر آمریکا,مرگ مادر,مرگ تدریجی یک رویا,مرگ فروشنده,مرگ مغزی, نویسنده: بازدید: 186 تاريخ: چهارشنبه 24 شهريور 1395 ساعت: 14:13

دیگه رابطه ی ما هم جوون کندن های اخرشه

میگذره تموم میشه دوباره عاشق میشیم عاشق کسی دیگه

اما من از پدر و مادرش نمیگذرم ک گناه ما گردن اوناست

واگذارشون میکنم ب خدا و امیدوارم ب بدترین شکل ممکن تقاص کاراشون رو بدن

ارزوها و رابطه ای ک از ۱۵ سالگی حفظش کرده بودم رو خراب کردن

خدا ازشون نگذره

بیست و چهارم شهریور ۹۵

دل یا دلیل؟...

ما را در سایت دل یا دلیل؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 164 تاريخ: چهارشنبه 24 شهريور 1395 ساعت: 14:12

صفحه بندی